Önceden büyüklerimiz evde doğum yapardı ve hiçbir şey olmazdı kolay kolay şimdi tıp ilerledi teknoloji gelişti bir etrafınıza bakın herkesler doğum yapıyor neden biz de yapamayalım eğer pozitif düşünürsek pozitif geçer ama olumsuz doğuö hikayeleri okursak aklımızda kötüler kalır sadece bebeişlerimize sağlıklar kavuşacağımız anı düşünelim 🌺🌺