Bittercikolataa Biz de 35+5 haftaliktik cuma günü 2.384 biraz geriden geliyor kilosu galiba sezeryan için Haftaya persembe gun alacağız her seyimiz tamam elhamdülillah Sagliklica gelsin minnoslarimiz insaAllah❤️
eda0238 Duyguynrky Pembe-mavi uzun süredir hiç bakmadılar hatta hamileliğim boyu bir kere bakıldı diyebilirim 🙄
Pembe-mavi eda0238 sağlık ocağına bilgi verdiniz mi gebelik için? Beni 40-45 gün gün gibi süreyle kan vermem için çağırıyorlar. İdrar ve kan bakılıyor. İlaç yetmezse iğne ile takviye yapıyorlar. Kendi doktoruma da bildiriyorum kan sonuçlarını. Lütfen yaptırın.
minnie123 Mucizeeemmmmmm 38+1 olduk yalancı sancı ve arada kaşık ağrısı oluyor kuvvetli hareketler oluyor o kadar şimdilik bakalım kanala girmiş mi bebiş çarşamba günü çatı muayenesi yapılınca anlıcaz 😊
hhulyas Mucizeeemmmmmm biz de 35.haftayı bitirdik sizinle neredeyse aynı şeyleri hissediyorum ve yaşıyorum tek fark benim oğlum çok hareketli ve hareketleri azalmanın aksine kilosu arttığı için daha da güçlendi depremler yaşatıyor bana:)
Secil_zeynep hhulyas benim de 35+3 aynı şekilde hareketler arttı uyutmuyor artık😅sizin gününüz belli mi
hhulyas Secil_zeynep doktor bi tarih vermedi gidişat normal doğumu gösteriyor dedi. muhtemelen gittiği yere kadar bekletecek. size gün verdi mi? bir de sancıya benzer biseyler yaşıyor musunuz
Edae Mucizeeemmmmmm 35+0 dayız. 2600 olmuluz dün kontrol vardı. Makat geliş omsebeple 37de tekrar gideceğiz eğermhala dönmediyse seseryan için gün alacağız.
dumansule tnc35 bende 38+2 yim. sadece halsizlik var üzerimde onun dışında kızım 2 gündür çok hareketli normalde yavaşlamıştı hareketleri. ama tık yok.
Bsr57 dumansule bizde 38+2 yiz hareketleri azalmıştı aynı sizinki gibi iki gündür çok hareketli bende de halsizlik var gelmeyi mi düşünüyorlar acaba😂😂
zynb_ozkn Mucizeeemmmmmm bizde 37+4 olduk hayırlısyla 38. haftamızda herşey belli olacak normal mi sezeryanmı herşeyi hazır
dumansule Bsr57 biri burada şey demişti. hareketleri çoğaldı ondan sonra doğumum oldu vs diye. benimki de sürekli kadılıyor mesaneme baskı yapıyor o da sancı oluyor. acaba kanala mı girmeye çalışıyor.akşamları genelde öyle birkaç gündür.
Bsr57 dumansule benim de 1 2 haftadır hareketleri azalmıştı bi kaç gündür hem hareketleri çoğaldı hemde kasılmaların arttı uzun sürede geçmiyor
Smsm dumansule ay şuan heyecanlandım benım de ıkı gündür hiç olmadığı kadar hareketli onla alakası var mıdır acaba
ipekkkkkkk7 dumansule Aynı bende de öyle oldu 3 4 gündür baya hareketliydi resmen karnım kalkıp geri iniyordu ama bugün hiç hissedemedim hareketlerini 36+2 yiz 🥰
ipekkkkkkk7 dumansule Aynen akşamları oluyor benim de 3 gündür baya sancım oluyor şu an da var sanki adet olacakmişim gibi belime felan vuruyor hamile olmasam adet olacam herhalde derim resmen adet sancısı
dumansule Bsr57 sen benden önce doğuracaksın galiba sadece yattığım zaman gece o sıra sancı yapıyor bebek o da kısa süreli🙈
Ohaezgi Mucizeeemmmmmm 37.haftadayız bizde 😇 herşeyimiz hazır 9 şubata spinal sezaryen için günümüzü aldık artık sayılı günler kaldı çook çok heycanlıyım kızım yaz’ı kucağıma almak için 🥰 rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin🤲🏻🧿