Bugün kontrolümüz vardı aslında sata göre 36 ama doktorum 35e çekti haftamızı son 1 aydr baş aşağı olan bebeğim ters dönmüş doktorum dedi ki 37de gel dönmüşse çatı muayenesi yaplım dönmemişse zaten sezeryan olacak 🙄 aslında korkmama rağmen diypordum ki normal olsun ama hayırlısı yPacak bir şey yok döner mi 2 haftada merak ediyorum sadece