Canim sakin uzme kendini saglikli olsa zaten dusmezdi deyip kendini teselli et bendede aynisi oldu gule oynaya doktora gittim hatta arkadasimda hamileydi ust uste randevu aldik beraber bakcaz bebislerimize videosunu cekip babasina gostercem falan hevesimi dusun doktor bakti bakti kalp atisi alamiyorum dedi resmen dunyam basima yikildi gibi oldu benimkide 10 haftalikti ama 8 haftada kalmis neyse ben kurtaj oldum sonra bidaha hamile kaldim bu seferde dusuk yaptim dusun hepten yikildim ama pes etmedim bidaha hamile kaldim rabbim bana bi melek hediye etti 31 haftalik olduk simdi oglumla icimde hareket ettikce sukrediyorum rabbime o kadar korkuyorum ki bisey olcak die ama sukur hersey iyi gidio rabbim herseyi kararlio canim zamani degilmis demekki simdi zamani gelmis seninde insallah rabbim tez zamanda kucagini doldursun hamile kalabildigin icin sukret canim yillarca bekleyenler var herseyde bi hayir vardir sabirli ol cok yipratma kendini yasayan bilir