Ozlemyeni Eminekrdnz bende cok agrilar ve ara ara lekelenmeler yasiyorum.bu korku bile cok yorucu geliyo.yipratici surecten gecmissiniz.insallah tez zamanda tum isteyen kadinlar kucaklarina alirlar bebeklerini.