Saziyersin Civcivcikannesi bende kumsal ada ismi ile bir kız seviyordum rüyamda ama cinsiyet daha ogrenmedik
Saziyersin Ozgetat siz kac haftqliksiniz Vala saglikli olsunda cinsiyet önemli deil ama bu merak bizleri sanirim en sabirsiz yanımız
pinar_23 Efdallll benimle aynısınız sizde bende bat 19 altı gün öncesinden başladım yapmaya hergün yaptım hepsi negatif çıktı dün sabah yaptım ilk idrarla çıktı yoksa çıkmıyordu kan verdim gözüküyor sabahı bekleyin sabah yapın
Efdallll pinar_23 şuan yapma fikri çıksın aklından diyosun :) sabah yaptm çıkmatçynca iyisini aldım o yuzden yapsammı diyorum
Gulfeem Ozgetat ben oglum olmustu adınıda kuzey koymustum 2-3 kere aynı rüyayı gördüm, oglum olacak🤍 isim konusunda emin değiliz🤓
Tugceonur Ozgetat Eşim kızımız olacağını görmüştü kızımız oluyor adı da elif demişti adını elif alya koyacağız inşallah rabbim sağ sağlim doğmayı nasip etsin 🤲🏻🌸
Juniorbabyyy Saziyersin yok canim daha gidemedim en son 10. haftada gitmistim çok merk edyrm bnde bakalım ne zamn belli olcak hayırlısıyla
Saziyersin Juniorbabyyy ikili taramaya gittim dun ozaman sordum ama göstermedi bakalim saglikla gelsinler de
Juniorbabyyy Saziyersin hayırlısı olsun sağlıklı hayırlı evlatlar oluşumlarda Inslah 🤲🤲 bu arafa tarama testi icin neler yapılıyor sadece kan verilip 2 hafta snra sonuç alınıyor demi canım bnmde ilk gebeliğim