Ozgetat benim başıma çok ilginç bir şey gelmişti. ilk hamileliğimde tek başıma ufak bir yolculuk esnasında bir rüya görmüştüm. henüz cinsiyeti belli değilken. rüyamda erkek ismi gördüm Tunahan diye. yolculuk bitip eve geldiğimin ertesi günü annemle telefonda konuşurken, annem birden “içime Tunahan ismi doğdu bugün” dedi. ki hiç annemle bu ismi zikretmedik birbirimize. duyunca şok oldum haliyle. doktor ilk erkeğe benziyor deyince, tamam dedim sanırım ismi belli. ama 3-4 hafta sonra kız olduğu netleşmişti. çok ilginç bir durumdu, hala düşündükçe şaşırıyorum. 🥴