Ozgetat Merhaba hamiş anneler rüyanızda cinsiyeti bilmeden isim gören ve cinsiyeti tutan annelerimiz var mı😊🤰😀
Merve50 Ozgetat benim oldu 🙈 normalde hep kız bebeği görürdüm ama benim mi hissedemezdim cinsiyetini öğrenmeden puset ile oğlumu adını söyleye söyleye gezdirdiğimi gördüm bi kaç gün sonra cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim 👼🏻💙
Ugur_bocegi01 Ozgetat bende rüyamda kız doğurmuştum babam a gidip Rana doğdu dedim kucağına verdim. Cinsiyet belli değil tabi ama öyle gördüm 🤭
neslikay Ozgetat benim ilk oğlumda olmuştu ismine cinsiyetine kadar çok özel bir rüya görmüştüm doğru olunca hepsini koymuştuk 🌸
132025 Ozgetat ben hep hamilelikleri mi öğrenmeden rüyamda kendimi bebekle gördüm 3.de de öyle anladım gebeliğim ilkinde cinsiyet tuttu erkek görmüştüm oğlum oldu ikinci ve üçüncüyü kaybettim cinsiyetleri doğru muydu bilemiyorum o yüzden
Ozgetat Merve50 maşallah ya ben büyük bir kız çocuğu gördüm Farklı bir konu ama uyanana kadar belis belis diye seslendim bilmiyorum cinsiyetimiz ne ama ben başından beri erkek hissediyorum çevremdekilerde dahil ama bakalım doktor 16 haftadan önce söylemem dedi 2 haftamız var. 😊
Yeppudaa Merve50 bende rüyamda kızımla bebeğimi gördüm hatta burnunu sıktım 🌺yine bugün gördüm süt veriyordum çok güzel birbebekti .ama kız mı erkekmi anlamıyorum 🌺 şuan 10.3 um daha çok cinsiyet öğrenmeye ama rüyalar beni etkiliyor
Civcivcikannesi Ben kumsal ismi gormustum 2 gun oncede kiz xocugu gordum ama bugun cinsiyetin erkek oldugunu ogrendimm :)
Saziyersin Civcivcikannesi bende kumsal ada ismi ile bir kız seviyordum rüyamda ama cinsiyet daha ogrenmedik
Ozgetat Ugur_bocegi01 benimde belli değil ama erkek hissediyorum rüyasında görüpte öyle koyanları gördüm ismi merak ettim
Efdallll Ben ilk hamilelğimde kız çpcgum olmuş gördüm kızım oldu,gecen günde oğlum olmuş şimdi hayırlısı 😍
Ozgetat Efdallll anladım bende erkek hissediyorum ama rüyamda sadece bitane kıza ismiyle sesleniyordum öyle uyandım Farklı ve hiç duymadığım bir isimdi
pinar_23 Efdallll benimle aynısınız sizde bende bat 19 altı gün öncesinden başladım yapmaya hergün yaptım hepsi negatif çıktı dün sabah yaptım ilk idrarla çıktı yoksa çıkmıyordu kan verdim gözüküyor sabahı bekleyin sabah yapın
OzgeSahin2 Bende ismini degil ama kiz olacagini ve yuzunu falan gormustum cinsiyeti belli degildi daha sonra kiz olunca cok etkilenmistim🥰
Ozgetat OzgeSahin2 bende ne bebek ne yüz gördüm genç bir kızdı hiç duymadığım değişik bir isimle sesleniyordum aklımda sadece o isim kaldı merak ediyorum o yüzden bakalım nasip 😀
Ozgetat OzgeSahin2 zaten ismin anlamına kalkınca baktım çok beğendim ama çevremdekiler ve ben okadar erkek olduğuna inanıyoruz ki bakalım Kiz olursa şok olucak herkez. 😂😂