mutlubebislerr Muhibe Bu arada ınsta sayfama beklerim mutlaka. Bebişlere dair bütün deneyimlerimi paylaşıyorum 😊 @mutlubebislerr
Mavi87 Muhibe avokadoya bayılırdım yani öyle böyle değil, ama müthiş tiksindim gördüğümde bile bulantı geliyor
maviscik77 Muhibe ben de hiç bir şeyden tiksinmeyenlerdenim normalde de hiç bir şey ayırmam , hamileliğimde öyle oldu 😂❤️
Nurov Ay ben en sevdiğim şey olan etten tiksindim, baya tavuk balık et hiçbirini yiyemedim 3 ay, sonra geçti de protein alabildim
SedaCeki Muhibe tavuk balik kirmizi et brokoli karnabahar sogan hamile degilken sevdigim hersey artik yiyemiyorum.
karamelito Muhibe soğan, sarımsak, et, balık, tavuk haricinde geri kalanlara sabredebiliyorum, bunlara tahammülüm yok
Burcinsrdgn psychologist ben tatlı delisiyim hamileliğimin ilk haftalarında çikolatadan falan tiksindim yiyemedim şuan ağzıma sürmediği sarma baklavaları yiyorum 😂
psychologist Burcinsrdgn oh bende yiyebilirim belki o zaman yiyemedim için üzülüyordum 😂 afiyet olsun
Burcinsrdgn Sinem8844 😂😂😂😂😂😂😂😂düşünsem bu kadar gülemezdim çok sıkıntılı kayınvalideler varrr sanırım
Burcinsrdgn Ben yemek yapamadım ilk hafta salçalı yemeklerden tiksindim kahve içmem çay içiyordum çok tiksindim sadece sabah kahvaltıda içiyorum çok açık oda kıyma ve köfteden tiksindim ettin kokusundan da tiksindim ama şimdi geçti ☺️Yemeklerimi yapıyorum
Sinem8844 Burcinsrdgn hiç sorma düşük riskim var yogun kanamadan hastanedeyım bir yararı yok anca arasın moralımi bozssun yolasım geliyor allah hepımıze sabır versın