Emine_81 Bende 40 hafta olucam yarın 3. Doğumum bakalim ilki suni ikinci kendi sancim buda kolay olur inşallah insan tecrubelide olsa dert ediyo rabbim yardımcımız olsun hepimizin
EdanurZ Elifhusna 40. Haftada kontrole çağırdı 41 e kadar bekletecek doktorum kendisi gelmezse 2 Şubatta suni sancıyla doğumu başlatacakmış öyle söyledi canım
Elifhusna EdanurZ inşallah suniye kalmadan gelirler suan öyle bi baskı uyguluyor ki afedersin vajinaya sizde de öyle yapıyor mu
EdanurZ Dryaakgn aynen canım sancı falan herhangi belirti yok bemde de ne yazıkki hafif adet ağrısı gibi bazen oluyor o da geçiyor düzenli olmuyo
Kaan1 Benim son günüm bugün bebiş gelmek istemiyor 😂Yarın tam 40 haftalık oluyoruz 2021 bebekler inatçı çıktılar🙄
EdanurZ Kaan1 aynen öyle oldu canım çok nazlı çıktı bu Ocak bebeleri😍🥰 sende 41. Haftayı mı bekliyorsun canım
EdanurZ Elifhusna aynen canım yapıyo zaman zaman afedersşn ama makata da bazen iğne batar gibi oluyor baskı yaptığı için
Elifhusna EdanurZ valla ben anlamıyorum bazı doğum postlarını okuyorum kimisi şancı nişan şu olmaksızın doktora gidince doğum oluyo
EdanurZ Emine_81 anladım canım hayırlısı memnun musun bende düzce tıp a gidiyorum üniversite hastanesine
Emine_81 EdanurZ digerleride devlette oldu benm memnun kaldim özel gibi ayrı oda fln yok ama daha iyi oluyo devlet sanki cabuk oluyo herşey