EdanurZ son 5 benimde haftaya tekrar gel dedi umarım haftaya kalmadan doğururum 😥bebekte iri bu gidişle sezeryan görünüyor ne sancı ne nisan birşey yok göbeğimin üstü çok kasiniyo artık oturunca göbeğim beni daha rahatsız ediyo ve bugün bebeğin hareketlerinde azalma var