EdanurZ Kızlar son 4 gün doktordan geldim sancı yok nişan yok kasılma yok hiç bi belirti yok doğuramıyorummm🤦🏻♀️🤭
Leylayunus EdanurZ Allah yardımcın olsun canm benmde son 10 gün haftaya cumaya kadar gelmezse suni vericekler
BAS123 EdanurZ bebişin durumu nasıl haftasından öndemi benim önde olduğu için doktorum biraz çekimser deneriz ama olmazsa sezeryan diyor
Bilge_anne27 EdanurZ Rabbim yardımcın olsun inşallah kolay doğumun olur 🤲🏻 benimde son 11 günüm kaldı bugün doktora gittim 1 cm açıklık var dedi kasıklarımda da ağrı var yürümekte zorlanıyom 3 şubata kadar beklicez dedi acaba erken gelir mi
EdanurZ Leylayunus beni 41. Haftaya kadar bekletecek canım 2 Şubata kadar gelmezse suni sancı verecek 🤭 kendiliğinden gelirler İnşallah gerek kalmaz suni sancıya 🤭
Leylayunus EdanurZ ay inşallah üçümvü gebeliğim ilki suniyle ikincisi kendi sancımla oldu ikimcisi daha rahattı
EdanurZ BAS123 bebiş haftasıyla uyumlu gidiyo 2-3 gün geride görünüyordu daha öncelerden ama şuanda öyle bişey demedi doktorum sat a göre ilerliyor canım
SeldaKenKor BAS123 benim de Bebek iri olduğu için Pazartesi ye kadar gelmezse sezeryan diyor sezeryan Doğum yaptım çok iyiydi diyen var mı biri beni rahatlatsın çok korkuyorum 😣
Umut000 EdanurZ sancı var ama düzendiz dedi açılmama da 1. 5 cm bebek tam kanala girmemiş salımgün son kontrol dedi olmadı suni sancı dedi
BAS123 EdanurZ henüz demedi 40 haftaya kadar gelmezse herhalde o zaman deneyecek suniyi az bi vakit kaldı önümüzde zaten🤦🏻♀️
EdanurZ Leylayunus anladım canım hayırlısıyla sağlıkla al kucağına İnşallah senin doğumun daha hızlı ilerler 3. Bebiş olduğu için😍
EdanurZ Umut000 yaa senin daha yakın hayırlısı olsun İnşallah canım sağlıkla gelsinler İnşallah kendileri gelir