Ben medical de ebru hanıma gidiyorum Dr dan memnun olmasam bırakırdım çünki tam bir ticarethane gibi 170 ile başladıgımız muayene ücreti 7 ayda 315 oldu. Doğum ücreti normal yada sezeryan farketmez 5500. Epidural istersen artı 1500 daha toplam 7000.geçen sene Yani 1 ay önce 3700 müş. Toplamda 5000 miiş. Eski devam eden hastalarada bir indirim yapmıyorlar.