elifatma1234 Bilge_anne27 doğum yaptınız sanırım. Saglıkla büyütün yavrunuzu. Liv hospital aysegül hanımda mı doğum yaptınız, memnun musunuz doktordan ve hastaneden. Bir ihmal ve kusurlarını gördünüz mü.
Sekerrr Nilasyamom ben deva ya gidiyorum benim doktorum her bakmada öyle der çok şükür sağlıklı der bakarken besmele çeker bı sıkıntın varmı diye sorar
Ozzgeee Smyrayldrm yok yaptırmadım bana sordu istemedim ben. 16+3 oldu bugün gittim cinsiyeti daha önce söylemişlerdi bana 12 de söylemişlerdi 14 de kesinleşmişti
Smyrayldrm Ozzgeee hayırlısı olsun cnm bende 2 lı test yaptrdım benımkı riskilı herhalde yarın yuz yuze konuslm demıs kafam allak bulak oldu benimde 2.oglumda down sendromu benım
Ozzgeee Smyrayldrm hadi ya inşallah sadece şüphedir Allah yardımcınız olsun bol bol dua edelim inşallah