mlkkk ben çok memnunum kadına resmen duşim biye ağrısa yazdım sordum bi kere bile bana en ufak bişiy demedi hep ulaşabildim cevap verdi bana gayet nazik ve serinkanlı biri yılbayından önce indirimsiz normal doğum 2 sezeryan 2.250ydi şimdi ne kadar oldu bilmiyorum muayene ücreti indirimsiz 140 olmuş yılbaşı sonrası ben indirimli 100 liraya muayene oldum