Mesudekaracan08 Nilasyamom benim de perşembe 😅❤️gün çabuk geçsede yavrumu görsem en son suyu azalmıştı
MervErdo aymira_27 valla ben eşimden dolayı indirimli 100 liraya muayene oldum zamlı fiyatı ama normal muayene 140 olmuş sanırım
Rumnur aymira_27 ben sigortasız olduğum için 3250 ama sigortalılara 2000 sanırım canım tam bilgimy yok yanlış bilgilendirmeyeyim 🐣
Gulsahergen Alwayshope tuncay bey para konusuna girmiyor girmedi yani mesudeyle görüşün dedi para olayları mesudede
Gulsahergen Alwayshope herkese farklı fiyat mı ya anlamadım neye göre 7000 demiş acaba bana herşey dahil 6000-6500 dedi sezaryan normal ne olursa olsun böle bi fiyat cıkarttı anlamadım daha indirim isticem bakalım
Alwayshope Gulsahergen bugün Tuncay beyde kontrolüm vardı sordum mesude hanımla görüşebilirsiniz dedi o da 20. Haftadan sonra konuşalım daha erken dedi
hazal544 yenianne140920 bende 35+4 Hatem hastanesi Nazan Özdemire gidiyorum, doğum fiyatını biliyor musun canım
yenianne140920 hazal544 Aa yok canım geçen giriş yaparken sordum aşağıdan muhasebeden bilgi alın dediler telefon ilede bilgi alabiliriz 😌
Bilge_anne27 Toprak0805 38+4 teyim liv hospitalde Ayşegül Hanıma gidiyorum normal doğum ücreti 3000 sezeryan 2500 demişlerdi
elifatma1234 Bilge_anne27 doğum yaptınız sanırım. Saglıkla büyütün yavrunuzu. Liv hospital aysegül hanımda mı doğum yaptınız, memnun musunuz doktordan ve hastaneden. Bir ihmal ve kusurlarını gördünüz mü.
Mumyy Ben de akademide Aysun hanıma gidiyorum 15 haftalığım ilk dogumumda da ona gitmiştim devam ediyorum memnun olduğum için
ipekkk12 Mesudekaracan08 bende geçen hafta sezeryanımı oldum Abdullah Göymendi doktorum.. muhteşem tek kelimeyle 👍🏻👍🏻👍🏻
Happy_27 ipekkk12 bende bu hafta gıdıcem ins 9. Haftam bulantım çok çok aşırı ayakta duramıyorum ıns faydasını görürüm peki muayeneye alırkn tek mi gorıyorsun pandemıden dolayı
prm112-27 Alwayshope bende bu hafta ıcı gidicem tuncay beye sorar donerim sizde saglıkcıydınız degıl öı saglıkcı ındırımı var mı onuda sorarım 🤗
Gulsahergen Alwayshope bakalım bende indirim isteyeceğim çarşamba gideceğim kontrole o paraya kuştüyünde doğurmam gerek heralde
Mumyy aymira_27 muayene 140 olmuş sanirim ama memurlara baya indirim yapıyorlar doğum ücretini de bir sonraki muayeneye gittiğimde soracağım 2500 vardır diye düşünüyorum
hazal544 yenianne140920 inşallah telefon da söylerler 2000 di, doğum ücreti en son ama yılbaşından sonra kesin arttı
Alwayshope prm112-27 evet hemşireyim ama çalışmıyorum o yüzden bana indirim yapmayabilir 😊 tamam merakla bekliyorum ama indirim içinde zorlayın bence
prm112-27 Alwayshope merhabalar tekrardan fiyat bılgısı ıcın tlf konustum fiyat cok absürt başka doktor bakıcam mecburen 6diyorlar