Alwayshope Gulsahergen burdan bi arkadaşa 7000 TL demiş indirimle 6000 e düşmüş siz Tuncay beye mi sordunuz hemşiresi mesude hanıma mı
Gulsahergen Alwayshope tuncay bey para konusuna girmiyor girmedi yani mesudeyle görüşün dedi para olayları mesudede
Gulsahergen Alwayshope herkese farklı fiyat mı ya anlamadım neye göre 7000 demiş acaba bana herşey dahil 6000-6500 dedi sezaryan normal ne olursa olsun böle bi fiyat cıkarttı anlamadım daha indirim isticem bakalım
GizemPolat Gozdeu teşekkürler 🌸 bende Abdullah Göymene gidiyorum İbrahim beyi de önermişlerdi ama orada başladığım için devamını getirdim 🌟
GizemPolat Toprak0805 ben ilk o doktora gittim pandemi dolayısıyla içeriye eşini almıyorlar ve ilk hamileliğimde baya canım sıkılmıştı 😒 çok konuşan açıklayan bir doktor değildi. Haftasını bile söylememişti
Nilasyamom Mesudekaracan08 kesinlikle. Kötü doktor tecrübemden sonra bana şifa gibi geldi Allah ondan razı olsun ☺️🤲🌸
ipekkk12 Mesudekaracan08 bende geçen hafta sezeryanımı oldum Abdullah Göymendi doktorum.. muhteşem tek kelimeyle 👍🏻👍🏻👍🏻
Nilasyamom Mesudekaracan08 kesinlikle. Hangi doktor ultrasonda bakacakken bismillah diyor, kalp sesini duyunca eşhamdülillah diyor. Ben görmedim 😊 iyi ki
elifatma1234 Sdakrbs eyüp beyden memnun musunuz. Bir aksilik oldugunda telefon ile ulaşabiliyor musunuz
Mesudekaracan08 Nilasyamom yanlız o elhamdülillah diyince içime öyle bir ferahlık geliyor ki canım okadar rahatlıyorum ki iyi olduğunu biliyorum çünkü öyle diyince 🙏❤️
Sekerrr Nilasyamom ben deva ya gidiyorum benim doktorum her bakmada öyle der çok şükür sağlıklı der bakarken besmele çeker bı sıkıntın varmı diye sorar
MervErdo aymira_27 valla ben eşimden dolayı indirimli 100 liraya muayene oldum zamlı fiyatı ama normal muayene 140 olmuş sanırım
Rumnur aymira_27 ben sigortasız olduğum için 3250 ama sigortalılara 2000 sanırım canım tam bilgimy yok yanlış bilgilendirmeyeyim 🐣
Mesudekaracan08 Nilasyamom benim de perşembe 😅❤️gün çabuk geçsede yavrumu görsem en son suyu azalmıştı
Beybisiannesi Toprak0805 27+1 haftalığız kızımla 🌸 Rasaf yolunda Fatma Esin Karçin in özel kliniğine gidiyorum doğumu önce ki çalıştığı defa life hastanesin de yaptırıyor 🥰