Toprak0805 Merhaba Gaziantepli güzel anneler kaç haftalıksınız hangi hastaneye gidiyorsunuz tanışalım
Beri_ilhan Toprak0805 merhaba 34+5 günlük hamileyim. Hatem hastanesi nazire Öztürk e gidiyorum. Doğuma az kaldı inşallah. Heyecan dorukta🥰
Rumeysayavuz MervErdo ben 10 gun once aysun hanimla dogumyaptim. Anrepte gitmedigim hastqne ve dogum doktoru kalmadı ama Aysun hanımı Tek geçerim. Harika bi insan tavsiye ederim taze bi anne olarak 🥰🥰
Toprak0805 Rumnur masallah saglıkla kycagınıza alırsınız İnş bende gitmeyi düşünüyorum İbrahim beye memnunmusunuz peki soruları cevaplıyor mu aradıgınızda ulaşabiliyormusunuz bide ücreti nedir
Rumnur Toprak0805 Ben sormadan çoğu şeyi kendiliğinden anlatıyor canım, sorularına da sakinlikle cevap veriyor ben memnunum. Şuana kadar arama ihtiyacı duymadım ama numarasını alanlar ulaşabiliyormuş. Ücret hakkında tam bilgim yok 🐣
GizemPolat Toprak0805 ben ilk o doktora gittim pandemi dolayısıyla içeriye eşini almıyorlar ve ilk hamileliğimde baya canım sıkılmıştı 😒 çok konuşan açıklayan bir doktor değildi. Haftasını bile söylememişti
Gulsahergen Alwayshope sizde bi sorun erken ama olsun bi sorun bakalım banada cok pahalı geldi anlamadım niye böyle bidahi ki gidişimize indirim için görüşeceğiz
Alwayshope Gulsahergen burdan bi arkadaşa 7000 TL demiş indirimle 6000 e düşmüş siz Tuncay beye mi sordunuz hemşiresi mesude hanıma mı
hazal544 yenianne140920 bende 35+4 Hatem hastanesi Nazan Özdemire gidiyorum, doğum fiyatını biliyor musun canım