prensssannesiii Merveakbulutt Çarşamba günü kontrolüm var ama temizliği nasıl yaptın canım sen doktora giderken? Bn korkuyorum dikişe falan denk gelecek diye
Merveakbulutt prensssannesiii söylemesi ayıp ben daha yapmadım canım bana 40 gün yasak dediler 6 gün sonra kontrole giderken esik yavaş yavaş dikiş yerime gelmeden temizledi 40 dan sonra da yine kontrolüm var O zaman soracağım ağda yaptiriyordum eğer yaptır derse yine ağdaya donucem
SutlacimiYedimmiBen prensssannesiii kaç dikişiniz var daha taze zaten ağrıya ağrıya iyilesicek o kurumaya başladığı için kaşınma hisside verebilir merhem kullanıyor musunuz?
prensssannesiii SutlacimiYedimmiBen yok canım hiç bişi ver edi bna sadece antibiyotik. Bn baticon aldım onu sıkıp kurutuyorum fön makinesi ile
Begm prensssannesiii 20 günde iyileşti madascol diye bir krem verdi bana kuru tut daima hava aldır dedi doktorum büyük tuvalet edince önden geriye sil ters yönden yap bulaşmasın dedi oturma daima uzan dedi 20 günde kendini buldu anca çok zonkluyor ise ağrı kesici iğne vurul 6saat emzirme bebeği sütünü sağ vurul 6saate etkisi geçer ben iğne vuruldum 6gun zonklmasi yüzüne Allah yardımcın olsun
Merveakbulutt Begm canım neden ağrı kesici iğne vuruluyorsun bana doktorum hastaneden ayrılırken direk parol verdi her ağrın olduğu zaman iç sorun olmaz bebeğe dedi ama ben hiç içmedim hep sabrettim agrım geçecek diye sonuçta oda süte karışıyor diye
SutlacimiYedimmiBen prensssannesiii fito diye bi merhem vardı günde 3defa kullniyordum cok iyi geliyordu doktora danışıp alabilirsin
pnrkrd prensssannesiii tentirdiyot bana hiç iyi gelmedi doktor da demişti zaten gerer orayı iyileşmeyi zorlaştırır diye ben bilmeden yaptım geç iyileşti her tuvaletten sonra duşla ılık suyla yıkadım fönle kuruttum öyle iyileştim ben şimdi bida hamileyim bu farmisol spreyden aldım Eylülün tavsiyesiyle ondan sıkacagn bakalım inşaallah bu sefer kolay iyileşir ilk doğumumda 40 günde iyileşmedi 😔
Aynurr16 prensssannesiii benimde derin galiba yeni kaşınmaya başladı hala aprıyo hep emziriyorum üstüne oturuyorum diye bide tubalete gidince yaptığın yerde bi baskı hissediyomusun sende?
prensssannesiii Aynurr16 evet kuzum bnde de oluyo . Ben oturamiyorum üstüne sürekli ayakta emziriyorum. Yan tarafıma oturuyorum bide oda zor güç .
fatmaa3440 prensssannesiii canm benm hemoroid ödem olmuştu o yüzden dikişim batıyo gibi hissedydm tuvalt snrası ılık suyla yıkayp fön maknsyla kurutuyodm kuru kalsn çabuk iyileşsn due