prensssannesiii Yaklasık 2 haftada iyilesti doktorum batikon yazmisti her tuvaletten sonra pamukla pansuman yap demistiBide fito krem diye bi krem yazdı o da cabuk iyilestirdi.Dedigi gibi uyguladım dikkat ederseniz cabuk iyilesir uzerine oturmamaya calisin yam tarafiniza oturun cabuk iyilesir insallah.Tüm bunlar normal hatta bazen aferdersin tuvaletimi yaparken kanadıgı da oluyordu sonucta yara.Hijyenine ve kuru tutmaya dikkat gecmis olsun 💐😊