prensssannesiii benim acısı bir haftada geçmişti. Ama dikişlerin düşüp iyileşmesi 15 20 günü buldu. Doktor bana sadece tentürdiyot verdi bir de antibiyotik ağrı kesici. Doktor bir arkadaşım normal doğum yapınca onun da dikişi oldu o da bana anestol ve fito kremini önerdi. Anestolun anestezik etkisi olduğu için az sürdüm. Fito da daha çabuk iyilesmesini sağlamak için söylemişti.