ayseeerl13 33+1 olduk bizde valla ben zorlanıyorum temizlikte haftaiçi öylesine bi süpüyorum haftasonları eşimle dip köşe yapıyorum sağolsun yardımcı abla alayım dedim son ay ama çok pahalılar 250-300 istiyorlar son aylar eksiklerde çok o yüzden yine eşimle devam annemle kayınvalidem doğuma gelecek onlara bırakmak istemiyorum temizliği uğraşmasınlar diye bu arada bu hafta sanki bebeğim kasıklarımda sürekli orada gibi tekmeler vs geceleri krampla uyanıyorum sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz🤲🏻