nilsmother ayseeerl13 her işimi kendim yapıyorum şükür yardım edecek de kimse yok zaten yanımda agır iş olursa eşim yardım ediyor 🌺
Ortmenanne16 ayseeerl13 gebeliğin başından beri temizliği kendim yapıyorum toz alma süpürge yer silme vs gibi ancak dip köşe temizlik için Şubat ortasını bekliyorum o zaman kadın tutup koltuk cam halı kapı ne varsa sildirecegim 🙏🙏
sherlock_anne ayseeerl13 hala her işimi hiç zorlanmadan yapıyorum yemek temizlik ütü ,,, birde daha kızımla oynayıp yedirip onunla ilgileniyorum 😁 nedense evde bebek varken yorulmuyor insan
Ozbu41bug Her isimi yapiyorum 33+ 4 haftaligiz tabi zorlaniyorum cok kendimi yordugumda altimda baski hissediyorum bacaklarim falan sisiyor
Ozbu41bug ayseeerl13 yok gelende olmuyo zaten sadexe kayinvalidemler geliyo kimse gelmesin zaten ys istemiyorum ben
bendeonudiyorum 36 haftam bitiyor, bugune kadar her isimi yaptim Allaha sukur ama birkac haftadir akşamlari ayakta durduğum her anin bedelini ödüyorum, ağrilar şişlikler vs Rabbim saglikla kucagimiza almak nasip etsin, bugunlerimizi aratmasin ♥️💐
ayseeerl13 bendeonudiyorum ne güzel canım bende enfeksiyon vardı iki gündür hastanede kaldım yalancı sancıları arttı sizde sancı durumu nedir
Azrabetulunannesi ayseeerl13 son adet tarihine göre 3 gün sonra 30. Haftama giricem başlarda ultrason iki hafta önden gidiyorduda şimdi toparladı aynı gösteriyor
Zynpk 33+2 deyim bende simdilik her is yapiym belim cok agriyo ayakta cok duurnca vede cok yorulunca bebek kasilio alt karnima zor veriyo…haftaya temizligr baslamayi dusunuyom ins zorlanmam
tnerdemz98 ayseeerl13 çok şükür gündelik işlerimi kendim azar azar halledebiliyorum, tabi bu konu da eşimin hakkını yiyemem , sağ olsun bulaşıktan ev süpürmeye kadar yardım ediyor , belim ağrıdığında oturmak istiyorum çünkü o sırada da eşim yetişiyor tabi her zaman o olmuyor o işte olduğu zamanlar da ben de kendi kendime fazla yorulmadan sağı solu siliyorum işte elimden geldiğince 🤭😅
Dorukseren Bende 32+3 her işimi yaptım artık şubat ortası kadın çağırıcam doğum temizliği onu yapcak cesaretim kalmadı :)) bide bu haftalarda hareketlerde azalma normalmi kızlar
Pembe-mavi Dorukseren büyüdüğü için normal diyorlar fakat yine de doktoruna söyle ihmal etme. Kalp atışları falannormalse sıkma canını
Pembe-mavi 36.haftamdayım kendim yapıyorum. Yolunda dinleniyorum. Herşeyi yapıyorum ama yorulunca oturuyorum tabi dinlenip o gün ne yapabilirsem. Hepsini bitireyim diye uğraşmıyorum. 2 3 güne sığdırıyor. Haftasonu eşim sadece villada yapıyor saolsun. Ben yaparken bi de yardım ediyor. Haftaiçi ben süpürge ve toz alıyorum. Duştan sonra banyo mutlaka temizlerim. Bugün mutfak dolaplarını silip tekrar yerleştirdim. Ama artık mutfak son olur gibi geliyor. Doğuma kadar idare etsin. Zaten annemle ablam gelmeyi düşünüyor nasip olursa. Onlarda gelince dip bucak yaparlar. Cam silmiyorum ama camlar leş gibi oldu. Bide bizim düşük sıkıntısı vardı hastane de falanda yattım. O zaman ablam gelip silmiştim camları ben sonra silemedim. Onlar kaldı.