Ozbu41bug ayseeerl13 😱 beni caya cagirdilar gitmedim ne demek bu ya hamilelik zaten risk acik.acim diyebiliyorsan de yada bi bahane.uydir ya cok dusuncesizlik sinirleniyorum boyle seylere
Ebryrdm ayseeerl13 evet zaten benim hesabıma göre 36 doktora göre gelişimi 1 hafta boyuda 3 hafta önde çok beklemez dedi. Açılman olsun yürüyüş yap eğil kalk merdiven in çık vb. Dedi ay ben çok yoruldum diyip oturmak yok artık 36 dan sonra dedi.
Meleknur0721 threestar teşekkür ederim bilgilendirme için.. Ama insan mecbur olunca.. Annem kanser hastası o tedavi sürecinde olduğu için ondan birşey isteyemiyorum.. Annem dışında kimseyede minnet duymak zorunda kalmamayı tercih ediyorum
threestar Meleknur0721 Allah acil şifa versin bazı seyler de eksik kalsın siz ve bebek daha önemli temizlik de önemli tabi ama kendinizi çok yormayın diye söyledim ben siz bilirsiniz tabi 😊
Pembe-mavi Dorukseren daha ilerleyen zamanlarda sertleşme hissedersin. Bende sabah uyandığımda önce kontrol ediyorum sonra kalkıyorum. Çok güzel duygular rabbim herkese nasip etsin
BusrAlpay_34 ayseeerl13 vallahı otur kalk zor yapıyorm 35 haftalık oluyorz yarın salı perde temızlıge başlıyorum yavaştan bıde yemzılıkten sonta belım kopuyo 😒
busraa5465 ayseeerl13 sobalı evde oldugum için zar zor 😞 bulaşıklarımı bile zor yıkıyorum soğuktan dip köşe nasıl yapam
OzgeSahin2 ayseeerl13 Bugun bende biraz yaptim detayli bi sekilde suan pöcümün sirtimin agrisindan duramiyorum bide uzerine aksam.yemegi falan