Rmeysa_1661 Alfabetaa bende ilkinde öyleydim 41+3 e kadar bekledim temmuz sıcağında hemde 😂😂 allahım sizin zamanında doğum yapmasını nasip etsin bacılarım beklemek çok zor 🤭🤭
Alfabetaa esengl_ geçen hafta doğum pozisyonunda demişti doktor baya önce dönmüştü zaten inşallah bi akslik yoktur yarın tekrsr gidicem
Alfabetaa Eise bende öyle yarın kontrole gidicem suyumun geçen hafta iyi oldugunu söyledi doktor bakalım yarın ne dicek🤔
Melisas Alfabetaa son 15 ne yalancı sancı var ne bi ağırlık. Sanki hiç doğurmayacakmışım gibi bi his oluştu. Yarın kontrolüm var. Heyecanlıyım zamanında gelsin tabiki :) ama şöyle son 1-2 kalırsa ne hisssederim bilmiyorum🙈
remkocc Alfabetaa vallahi bizde öyleydik hiç bir belirti yoktu derken derkeeeenn son 1 gün kala geldi bizim ogluuss her an gelebilir 😁😂
purpleviolet Of çok heyecanlıııı sizin çok az kalmış benim son 18 😂 Etrafta temizlik mi yapsam ağda mı yapsam yok erken mi daha napsam diye dolanıyorum 👶🏼
Ebruakcetin Alfabetaa son 14 cumartesi günü kontrolüm var inşallah bebisimi alıpta gelirim diye dua ediyorum ama 😜niyeti yok bizimkinin
Ebruakcetin Alfabetaa sancılar nasıl benim geçen hafta 30 lardaydi ve tabi 1 hafta da hiç sandım olmadi🤷♀️