Ebruakcetin Alfabetaa sancılar nasıl benim geçen hafta 30 lardaydi ve tabi 1 hafta da hiç sandım olmadi🤷♀️
Sonsuzguc Benimde son 8 ve dün nişan gibi birsey gelmişti ara ara da cok fazla olmayan yinede benide hareketlendirmeye yeten sancılar oluyor bilemiyorum doktorum da hic acılma yok demişti salı günü muayne etti birde benim 2. Bebegim olucak
Cigdem_ckmz Alfabetaa son 4🤗sende benim gibi sabirsizsin ama bebeklerde bir o kadar inatçı 🤗sadece bacaklarım ağrım var ne olacak bilmiyirum
haziranin25i Alfabetaa dün benden 1 damla kan geldi bugün doktora kontrole gidiyorum ama ne bir sancı bir baskı hiçbir şey hissetmiyorum bakalım doktor ne diyecek 🙈