ElifKarata bitmeyen sürekli açlık yoksa aşırı ekmek şeker tüketmiyorsanız ve aklınız sürekli karbonhidratta değilse sorun çıkma ihtimali çok düşük. 2 yıldır diyabetle yaşayan ve şimdi de diyabetli 8 haftalık hamile bir anne adayı olarak bazı ipuçları verebilirim. hamilelik şekeri çıkan çoğu hamilede insülin başlanıyor çünkü bebeğin ihtiyaçları verilen diyetlerde pek karşılanamıyor ben de şuan henüz insülin başlanmayanlardanım ama 3. aydan sonra bebeğin ihtiyaçlarına göre insülin ayarlanması yapılavak. Çok korkulacak birşey yok sonuçta kısa dönem yaşanan bir durum ve herşey bebeklerimiz için. Güzel sonuçlar çıkmasını dilerim. Sağlıkla kalın