Bende dun yaptırdım hastanemde 20 yl dı ıcecegı de ordan verdıler 750 ml tadı gazozdan daha az sekerlı geldı bana hıcbır zarar gordugumu dusunmuyorum. Once yaptırmamak ıcın cok dırendım dun 28 haftamın son gunuydu esım ısrar edınce yaptırdım. Cok sukur hersey normal cıktı bence korkulacak bısey degıl . Insanlar cok abartmıs gozumuzu korkutmus