Ardenikom
Ardenikom coook tesekkur ederim aslında 2 gun oncr gittik doktor yüzde 90 kız dedi ama pazartesi,artesiyi bekleyelim dedi burda bir ablamız erkek diyince kafam karıştı Rabbım ne verirse hayırlısını versin ama.esimde bende kız için yanıyoruz 🥰