Rabismomm4 Ardenikom 😅😅valla bı kaç kişide tuttu ama kendi bebeğime gelince Gülşen hanıma sordum erkek istiyorum ve erkek hissediyorum heralde ondan ama oda erkek dedi cesaret edemedim o günden sonra da tahmin etmedim bayadir
Ardenikom Rabismomm4 ınsallah bukez yanılırsın bende😂 çok teşekkürler tahmin için gönlünüze göre sağlıklı bebişler🙏
sedefyrs1101 https://imgyukle.com/i/HuCQ0v Bana da bakar mısınızz 12+2 😇 Pek belli değil gerçi ama :)
Nur_tanem berivantuncay çok bulanık nub bölgesi görünmüyor büyümüşsunuz siz annesi onu doktorunuz daha iyi bilebilir inşallah 😇
Ardenikom berivantuncay çok emin olmamakla beraber bana kız gibi geldi, gönlünden geçen olsun yinede💖💙
berivantuncay Ardenikom cok tesekkr ederm nub teorisine goremi değerlendiyorsunz ben netten araştriyorm ama hala ögrenemedm şu teoriyi😂
Ardenikom berivantuncay https://imgyukle.com/i/HuH16S açılan fotoya bakın orda nub cıkıntısı var omurgaya 30 derecelik açıdaysa max kız daha fazlaysa erkek oluyor bakın smdı fotoya düz cıkntı azck yukarı olsaydı erkek olurdu