Bahar00 cnm Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Zam gerçekten fazla olmuş. Bulunduğun ilde devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalan hiç yok mu? Sor soruştur istersen. Mesela benim bulunduğum ilde şehir hastanesi çok iyi durumda hatta özel hastanelere göre daha lüks, temiz ve Dr lar çok iyi. Hatta normal doğum için en tecrübeli ebeler bu hastanede.normal doğumu teşvik eden dr lar da çok fazla ama sezeryan olacak olsa da çok tecrübeli Dr lar var. İlk doğumumu özelde yapmıştım çok pişman oldum hem hijyen hem ilgi çok kötüydü. Parası hiç önemli değil benim için mesela ama herşey o kadar iyi ki özel hastanede yerine şehir hastanesini tercih ediyorum Dr muayenesi ve doğum için.