sue92 Bahar00 bana bir çıktı vermişlerdi. ben onu yanıma alıp gittim geçen hafta ama göstermeme gerek bile kalmadı. benden önce yetkili kişi zaten fiyat almışsınız, not düşülmüş buraya fiyat sabitlendi diye dedi.
Merinosunannesii Bahar00 valla gideceğim hastane 4000 bindi tahminimce 5 bin oldu bıraktım devlete geçtim özelde de aynı sancıyı çekicem devlette de bende ön yargılıydım bugun gittim hastane bomboştu valla
Bahar00 Merinosunannesii bebeğin gelişimi biraz önden gidiyor ve ilk doğumum normal doğumlara devlette doktor gidiyor olsa giderim bende ama girmedikleri için cesaret edemiyorum.
Ayseege6156 Bahar00 bilmiyorum o gittiğiniz hastahaneyle alakalıdır ben sözleşmemi yaptım ödemeyi doğum zamanı yapıcam
Yasemindursun Bahar00 hayir zamdan once hastasiysaniz zamdan etkilenmemeniz gerekiyor yani eski fiyattan olmasi lazim bi konusun bence muhasebeyle
Bahar00 Merinosunannesii hayır sezeryan doğum a giriyorlar ve olurda gecenin bi yarısı doğum başlarsa nöbetçi doktor kimse o giriyor sezeryana da.
Yasemindursun mommy_bee anlamadim siz yanlis anladiniz galiba ben zamdan etkilenmiyorum zaten ki dogum fiyatlarina benim gittigim hastanede zam gelmedi
pptya01 Bahar00 fırsatçılık yapıyorlar virüs var diye. Bizim de 3750 den 4500 oldu normal. Sezeryan 4 binmiş. Muayene 105 den 150 oldu bide 50 tl nst. Soygunculuk yapıyorlar. 33. Haftamdayım ama doğum yaptığın günkü fiyat geçerliymiş sabitleme yk
Bahar00 pptya01 aynen öyle canım ya insanların bu virüs sürecinde özeli tercih etmelerini kullanım hepimizi sömürdüler yarın bi tekrar konuşucam bakalım ne diyecekler.
Bahar00 Merinosunannesii o zaman yine nöbetçi doktor kimse o geliyor acil durum olmadığı takdirde ebeler yapıyor.
Girlsmomm Bahar00 Bana da arkadaşım söylemişti oluyormuş her hastane yapıyor mu bilmiyorum ama çoğu yapıyormuş kontrole gidince sorun isterseniz
Merinosunannesii Bahar00 anladım teşekkür ederim devlet hastanesine bugun basladım kontrole de Bi bilgim yoktu bu yüzden sordum