Selam kızlar bana bi akıl verin ne yapicam bilmiyorum yılbaşından önce doğum ücreti 2700 tl di bugün tekrar sorduk 4700 yapmışlar kanım çekildi resmen böyle bi zam olur mu ya devlet hastanesine de güvenemiyorum ilk doğumum normal doğuma doktor girmiyor ebeler giriyor bu yüzden tedirginim hem bide malum virüs belası da var siz olsanız ne yapardınız.