Senaylcf Merhaba 😊 bende avent ultra air aldım bakalım umarım memnun kalırım bibs emziğe güvenemedim çok ileriki zamanlarda tutarsa emziği o zaman alabilirim belki yalnız kızlar en uygun fiyat civilde vardı bilginize 😊👍🏻
E-v-A101 Danlacan valla ben iki tane damak aldım Gece mi gündüz mü bilmiyorum 😁😁 yiğenlerim elimde büyüdü sayılır hiçbiri ne gece emziği yada gündüz emziği almadık. Büyüdüler çok da güzel tuttular emziği benimki hayırlısı ile gelsin damağı tutmazsa Kauçuk denetim onu da tutmazsa. Vermem emziği Yavrucuğum tutmasa da olur 🥰
ironbaby Mumsyyy emzirme danışmanlarınilk dört hafta bebeklere emzik ve biberon verilmemesi gerektiğini söylüyor, meme reddi yaşamamak İçin.
E-v-A101 Serpil-3 tavsiyen için teşekkür ederim bende ilk defa anne olacağım Allah izin. Verirse 🥰 Hiç böyle düşünememiştim doğrusu dikkat edeceğim 👍
senaack Nurov bende ondan aldım memnuniyet çok diye bebek beğenmezse bips almayı düşünüyorum sonrasında
sherlock_anne Nergsozdemr emzik kullanmayan anneler nasıl ön yargılıysa emzik konusunda, aslında parmak konusuda önyargılı. diş çıkınca bebeklerin bebeklern yarıdan çoğu parmak emmeyi bırakıyor :)
Oysul Nergsozdemr Ben şu an okuduklarım doğrultusunda bu karara vardım. Belki doktorumuz o zaman gelince önerirse fikrim değişir. Ilk etapta kullanmama taraftariyim. Yaşayıp göreceğiz bakalım 🤷♀️🤷♀️
Nergsozdemr Oysul 2yaşına kadar parmak emmiş bıraktırmak için anasından emdiği süt burnundan gelmiş bir anne olarak uyarmak istedim 😅hoşçakaln
banudemiryr HappyMom Avent damaklı emzik aldım . Ortodontik ağız ve diş gelişimini destekliyor . Uzmanlar tarafından en çok önerilerin ortodontik emzik .
BurcuP Tubatunc1991 markası tam olarak ne olarak geçiyor aventin birden çok emziği var. Yazabilir misiniz acaba?
Gayserili38 HappyMom bibs aldım anneninkine en yakın emzik diye bide çok güzeller yorumları da çok iyi
snmsvrnzdmr Oysul arkadaşım emziğe alıştırmadığı için çok pişman, sürekli mememde yaşıyor yapışık asla iş yapamıyorum uyuudğunda yatağa koyacağım için memeden ayırıyorum uyanıyor diyor yine de siz bilirsiniz tabi
Oysul snmsvrnzdmr öneriniz için çok teşekkür ederim inanın tüm yazılanları dikkate alıyorum. 🌸 Bu da diğer bir risk. Haklısınız. Zaten kesinlikle kullanmam demiyorum. ben ve kardeşim kesinlikle hicbir emziği almamışız. Annem en ucuzundan en pahalisina hepsini denemiş. Parmak emme olayımız da olmamış. Bakalım belki o yönden huyu bana çekerse diye umutluyum açıkçası 🤣🤣