Mumsyyy hemşire doğru söylemiş aynısını ben ilk çocuğumda yaşadım tabi 20sene önceydi doktor demişki daha o sezaryenden çıkacakta ayılacakta sütü de inmez zaten bi mama yapında verin demiş ben gelinceye kadar bi biberon bide emzik dayamışlar çocuğa öldü düştü emziremedim zorla ağlaya ağlaya 2,5 -3 ay emdi asla almadı ilk emzirmeye kadar hiçbir şey verdirme