HappyMom bibs ve philips avent emzik almıştım hala bebeğim avent olani severek kullaniyor. Fakat aç olmamasina dikkat ediyorum. Sadece keyifli ve tok oldugu zamanlarda emzik veriyorum , kolaylikla uykuya daliyor. Uyanir uyanmaz asla emzik vermiyorum. Hastane çantama emzik kıymamıştım ilk iyice memeye alişsin diye.