Eğer kendin düşük yapmayı seçersen o travma olur ağır gelir sana her türlüsü zordur ama o daha zordur düşüklerim erkendi benim ama kendi kendime evde yaptım plesanta pedime düştüğünde onu gördüğümde krize girdim asla gözümün önünden gitmiyor.. kürtajda zordur elbet ama diğerini asla tavsiye etmiyorum düşürene kadar çektiğim ağrıyı rabbim biliyor.. Allahım kolaylık versin , rabbim acını hafifletsin..