Bsraao merhaba canın öncelikle geçmiş olsun rabbim birdaha yaşatmasın kalbini ferahlatsın inşallah, ben de 12.haftamızda evde 2 saatlik sancı ile düşük yaptım su dolu balon gibi kesesiyle birlikte düştü o kadar travmatikti ki benim için hem böyle birşey beklemiyordum hem o an yaşadığım sancı gördüğüm görüntü bebeğimin suyu içindeki kesesiyle iç çamaşırıma kayıp düştüğü an bacak aramdaki o doluluk aklımdan çıkmıyor bununla kalmayıp kesesini açtım kendi ellerimle ve toprağa gömdük yani gözümün önünden gitmiyor üstüne üstlük doktor parça kalmış dedi birde kürtaja aldı of çok zor bebeğim içimde değil yine kürtaj oluyorum diye ağlayarak girdim kürtaja da ama şunu da düşünüyorum kesesiyle birlikte düşürmesem kürtaj yapsalardı direkt bebeğim parçalanır mıydı acaba ona da dayanamazdım içim elvermezdi gibi geliyor en azından şimdi toprağa gömdük diyorum canı acımadı diyorum kürtajda orası burası incinmedi diyorum annelik işte bir kere içine düşünce böyle oluyormuş insan bilmiyorum sana şöyle yap diyemiyorum sadece yaşadığımı yazmak istedim