Benim bebeğimin kalbi durdu . Kan sulandirici kullandığım için doktorum çarşambaya kadar bekle demişti daha önce de kürtaj oldum ama ben kürtaj olmaktan korkuyorum. Düşük mü yapsam dedim doktorum nerdeyse 3 aylık bebek çok ağrın olur dayanamazsın dedi hem parça kalırsa mecbur hem o ağrıyı çekip hem kürtaj olursun dedi korkuyorum bunu tekrar yaşamak beni bitirdi. Sanırım hiç anne olamayacağım ben . Sizce kürtaj mi düşük mü yapayım