Deletedmom206 Yagut en son gittiğimde öyle bırsey demedi pazartesi kontrelim.var 35 haftaya giriyorum daha ayrıntili bakicaö dedim bebişiniz kaç grm acaba
Yagut Deletedmom206 ben 31 haftada gitdim 2100dü. Şimdi 34+3 şimdi bilmiyorum gidicem bende doktora))
Ssulee TubaTuana o his bendede var sezeryan icin 16 temmuza gun verildi ama ben sanki daha once dogurcam.
Deletedmom206 Yagut maşallah canım kilosu iyimiş benimki bu ay cok az almiş bu aydan sonra alir dedi doktor
zlemArabacKrba Merhaba kızlar bende temmuz annesiyim insallah, oğlum olacak😍🙏 32+ 4 olduk 23 temmuz gibi bekliyoruz. Allahım sağlıklı sıhhatli ve hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin insallah🙏🙂