TugbaYildiz TugceMertAvci dogum tarihimiz ayni gun canim🤗 allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🏻 Kac kg bebisin???
klebsiella guzel ya ben 31. Haftada doktor 2 kilo 50 gr dedi biraz sisman geldi bebek o yuzden sordum kilolar hemen hemen ayni ama haftayi tutturamadim acikcasi bebegin sisman gitmesinden korkuyorum
guzel klebsiella yok cnm şişsman değil maşallh de cnm iyi beslemissin bebebişini fazla almaz bence en fazla 3.600 falan olur
guzel Ben bundan önceki kzımı 3kg 750 gr doğurdum cnm bişi olmadı yani rahatça doğdu. Allah verir kolaylığnı
NurselKvanGndz Benvebebgim aynı durum bende de var canım bebeğim 34+4ama 1900gram zaten her hafta kontrollü gidiyoruz geriden geldiği için ve son hafta hiç kilo almamış doktorum diğer herşey normal olduğu için böyle devam edelim diyor öğrendiğin birşey varsa benimle de paylaşır mısın
Dfnmhmtylmz guzel Benim de 15 temmuz 33*4 bebeğim 2 hafta önce 2.500 kiloydu 2 buçuk hafta önde gidiyor pazartesi çatı muayene şi var bakalım ne olacak 🤷♀️🤦♀️
Duyguhan Dfnmhmtylmz dogumumuz ayni gune, denk geliyor ama sanirim bizjm kiz birazcik.aceleci durmuyor yerinde bazen.cikacakmis gibi hissediyorum rabbim saglikla kucaginiza almayI nasip etsin
Dfnmhmtylmz Duyguhan benimde öyle çok hareketli kolu mu bacağımı sürekli dürteliyor doğumum şuanda belli değil ama böyle giderse erken gelecek bizim oğlan 👶
Dfnmhmtylmz Tubaeroleymen özellikle yediğüm bişey Yok gerçekten sadece kahvaltımı hiç eksik etmem yumurta peynir ilk zamanlarda balık tükettim ama şimdi günlük ne varsa o özel bişey yemiyorum aşermem olmadı herhangi bir mide bulantısına olmadı hamileliğimi hiç anlamadım nasıl geçti 🤷♀️
MinikfareEylul Benimde 33+7 34. Haftaya Merhaba diyeceğiz inşallah ama bu ara pek ağrılı geçiyor. 13 temmuz görünüyor ama ssvd bekliyoruz tabiki nasip hersey olmaz ise beklemem diyorum.
Duyguhan Dfnmhmtylmz bizom kide ki buyuk ihtimal bizim kide erkenci saglikla gelsinler de insallah kacinci haftadasin canim