Nurem guzel canım bende 32+5 deyim normalde doktorum 21 temmuz Doğum demişti ama en son kontrolümde 29 hastalıkken 12 temmuz olabilir dedi 🙈 HaYIrlısı artık 😍
Savciergoc guzel biz de 33+5 iz herşey yolunda giderse 16 temmuz dedi doktor doğuma ama 27.hafta da erken doğum riski atlattık bana hiç o kadar beklicekmiş gibi gelmiyo 😑
MasalAlparslanMom 13 ekim sat . 20 temmuz tahmini Doğum tarihi kızımızın inşallah 🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Detaylı ultrasonda daha 24. Haftada Temmuz başı gelir beklemez demişti doktor. 1,5 hafta önden gidiyodu gelişimi . 32 haftada 1900 falandı kilomuz. Bekliyoruz bakalım 👼🏼🤰🏻
TugceMertAvci Biz de bugün tam 35+0 olduk çok heyecanlı artık uykularım kaçıyor ☺ Allah nasip eder de vaktinş beklerse 5 temmuz tahmini doğum tarihi 🐣
TugbaYildiz TugceMertAvci dogum tarihimiz ayni gun canim🤗 allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🏻 Kac kg bebisin???
MukaddesTan 33+5 tahmini 14 temmuz diyolardı bebek iki hafta önden gidiyo sata göre her an tarih değişebilir dedi sağolsun hareketli kızım dünden başlattı sancıları bakalım nolcak ☺
Esra32 guzel 34.haftaya girdim bende. 12 temmuz olarak görünüyor ama sezeryan ya da normal mi belli değil. Herkese hayırlı Doğumlarrr☺🤚🏻
Deletedmom206 Yagut en son gittiğimde öyle bırsey demedi pazartesi kontrelim.var 35 haftaya giriyorum daha ayrıntili bakicaö dedim bebişiniz kaç grm acaba
guzel Ravza123 döndü cnm . bnm bundan önceki gebelimde son haftada döndü bebek. Döner inşlallah merak etme cnm