Bhrygz 33.haftadayız bizde kızlar yarın kontrolüm var bakalım benim kızım kaç kilo olmuş😍 Doğum 19 temmuz görünüyo en son makat pozisyondaydık inşallah döner 🙄
Gcr 24 temmuz son tarihim 2. Kızım geliyor Nasib se inşallah 31+2 deyken 1.860 gr Dı şimdi almıştır inşallah
Kivanclimerve 31+2 yiz bizde 👶 ikinci oglum geliyor Allahin izniyle dogum tarihimiz 31 temmuz ama sezeryan olcam sanirim 1 hafta once gelir
Merve77 B8use evet benimde 15 ekim sezeryan oldugum için kızım var 4 yaşında buda sezeryan malesf oyuzden 40nci haftaya kadar beklemiycem yanin😊