YagmurAnnesi Benvebebgim Haftamizda 2366 grdi. Kizimiz olacak Allah izin verirse bizimde. Ben surekli muz, kaşar peynir tuketiyorum. Süt pek içemiyorum. 😑 Ceviz, badem haslanmis yumurta bunlar da kilo aldiriyor bebislere 😊
Elfnz3 guzel aynı gidiyoruz 33+4 muhtemelim 15 temmuz sezeryan günümde 2 temmuz allah kısmet ederse😍🤗
Deletedmom_879 18 temmuz bizimkide 😊💙💙 hafta kontrol var bakalim kac kilo olduk cok merak ediyorum 2 hafta once 2 kiloydu 😍😍
Burcuaykut 31+2yiz bize 💁🏻♀️👶🏻 Benimde 31 temmuz gözüküyor şu an herşey normal doğum gibi inş 🙏🏻 Ama oğluşum daha erken gelicek gibi hissediyorum 🤗
Alpereninannesi 34+1 11 temmuz gozukuyo bizimde dogum.kilosuda 2756gr dogumda normal diyo doktor hayirlisi bakalim.biran once dogsun istiyorum artik😀
B8use Jasmin7234 sizinle ayni haftadayiz hala yer degistirebilirmis yani su an icin normal demisti bana doktor
RehoGelin Ana oğul bizde varıızz 😊 33+3 şimdilik 15temmuz doğum tarihimiz ama 29.haftadan beri doğum pozisyonundayız heran gelebilirim diye uyarılarını veriyo paşazade sağolsun 30.haftada 2400gr 49cm.dik 😍
B8use Merve77 sizinle ayni haftadayiz 15 ekim adet tarihim bana doktor 22 temmuz demisti 7 yazmissiniz ya siz erken mi olacak
Merve77 B8use evet benimde 15 ekim sezeryan oldugum için kızım var 4 yaşında buda sezeryan malesf oyuzden 40nci haftaya kadar beklemiycem yanin😊
uleErenTozkoparan 32+6yız bizde 10 temmuz sezeryan bebişim ne yesemde zayıf kızlar netcez biz yaramıyo bebişe yavvv 31+4de 1800 gramdık