tugce_25 6217 yaaaaa inanmıyorum 😁 demek gerçekten suyun geldi gözün aydn cnm lütfen artık sıra banada gelsin🥰🙏
6217 tugce_25 evettt tuğçe bebeğim oldu şükür inş inş sıra sende hayırlısıyla sende kolay doğum ile bebeğinie kavuşursun inş 😊💕♥️
Mutluuyuvaa 6217 bunu yaşayan çok anne var canım inşAllah en kısa sürede bunuda atlatırsınız bebeğinle sen sıkma canını moralin hep yüksek olsun bebeğin sağlıklı olsun 🙏😇
6217 Nur34can zor oldu ama benim dikiş olayım zor dopumdan cok dikiş durumum oldu o acıyor baya dikiş attı 🙁
Sedanindenizi 6217 Dun geceki postunuzu hatirliyorum merak etmistim hatta bugun sizi 😊sukur kurtulmussunuz tebrik ederim. Mssallah saglikla , ailesiyle, sevdikleriyle buyusun bebisiniz sevgiler🥰
Rukiyesevgili Gözün Aydın canım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin merak ettik seni… çok sevindim 😃😊
6217 Rukiyesevgili sanırım 10 cm oldu olmadı aldılar ama ben iyi ıkınamadım tam zordu o kısım ıkındığımı sanıyorken tam anlamıyla olmadı en sonunda bebiş aşağı kafa görününce artık dayanamadım ıkınmaktan çatlıcak derecede o an rabbim yardım ediyo gerçekten kesmek zorunda kalmış 😭 baya dikiş attı telaştan ağrıdan ve bebeğimin gelişinden soramadım unuttjm yarın öğrenirim ama o zor oldu yarım saat doğumdan sonra dikiş attı çok çok acıdı doğum acısnı unutturdu valla bana
Rukiyesevgili 6217 otururken lavaboya giderken çok ağrı oluyor mu ?. önemli olan bebeğini sağlıkla kucağına Alman geçer gider inşallah geçmiş olsun tekrar 😊
Eavsar 6217 bende bugun muayene oldum altdan bisey yok dedi doktor 1bucuk 2 cm acilma var daha beklicez dedi carsambada nisanim gelmisti oglen 2 den beri sanciliyim ve surekli adetmisim gibi agrili bi sizinti geliyor 4kere ped degistirdim altan muayeneyene etkisidir dedim ama gece 1den sonra zaman tutayim dedim yarim saatte bir geliyor insallah yarina dogururum 🙇
6217 Eavsar ayy bence yakın bugünlü yarınlı olur inş hayrlısıyla :) bebeğine sağ salim kavuşmak nasip olsun inş 🤲🏻😊
6217 Rukiyesevgili evet canım acıyor ilk yürüyüşte baş dönmsi oldu kanama olduğu için ama şimdi iyiyim şdare eder :)
Mavimpembem 6217 ay gözün aydin cnm hayırlı olsun bebişin bnde dünden beri girip girip ciktm post açtinmi diye :) sevindim adına darısı bizlere umarım bnmki bukez dikişsiz geçer bende dikişte zorlanmistim sonrasi
6217 Mavimpembem ayy çok sağol canm benim evet sonunda kavuştuk bebeğimize darısı inş sana cnm dikiş çok çok zor olduvalla eve geldik çok şükür🙏💙