Merhaba güzel arkadaşlar anneler 😊🙋🏼♀️ Biz bugün bebeğimize kavuştuk çok şükür şu an hastaneden yazıyorum yanımda ne güzel de uyuyor oğlum hala inanamıyorum benim bebeğim olduğuna 😊♥️ Bende hep bi gğn buraya doğum yaptım postunu açmayı heyecanla bekliyor gün gün sayıyordum bugüne kısmet oldu ☺️ Şimdi doğum hikayeme gelince dün geceden su sızıntılarım başlamıştı boşalır gibi olmadı bende demekki böylede olabiliyormuş su durumu. Bendr sızıntı şeklinde alta kaçırıyor gibi geldi hep aralıksız sabaha kadar devam etti ara ara her harekette geldi ebemizi aradık normal doğum oldupu için nişan gelirse sancı öyle gel dedi kapadık aradan ax zaman geçti benim nişanım geldi zatenlavbodam çıkamıyrdum hiç duşumu aldım bi heyecanla saat 4 oldu sancı yok toplanöa hep sabahı zor ettim burda post açtımbütğn anneler hastneye git diye bana destek oldular :) gittim 1 cm açılma ile beni eve gönderdi ebem duşunu al gel dedi saat 12.30 yatış yapıldı sancı yok lavman ile suni sancı yapıldı çok zor geçti benim için anne olmak zor ama güzel ☺️ Tam da suni sancı verilmemiş ben kendi sancımı yaşamışım sonradan denildi bebeğim 6 da doğdu çok şüküt 🙏😊 okadar ağrının içinde en zoru da dikişim oldu vajina kesildi ve dikiş yapıldı şimdi o ağrı var biraz ilk lavabo gitmemde başım döndü normal benimde hikayem böyle biraz uzun oldu kusura bakmayın allahım herkese kolay doğumlar nasip etsin inş kızlar 🙋🏼♀️🤲🏻🥰