Yunusemreninannesi evet ben normalde Figen hn a gidiyordum cok kalabalıktı sıra gelmiyordu birde erken dogum riskim var 30.haftadan beri o zaman aramızda Bi sorun yasandı arayınca ulaşamadık vs bende Sema hn a başladım memnunum şimdi numarasını falan da verdi Bi sorun oldugunda ararsın yada instagramdan yaz cvp veririm diye yani insan ulaşmak istiyor sorun oldugunda Dr una. Herşeyi gayet güzel anlatıyorda suan 35 haftadayım ama heran gelme ihtimali var