Yunusemreninannesi Duygusuz insallah Rabbim hayirli uzun omur versin O ol demeden hic bisey olmaz Rabime siginin Allwhin izniyle sag saglim cikip evlatlarinizin yaninda olursunuz insallah
Duygusuz Yunusemreninannesi ben bunu görmemişim erkek cinsiyeti bugun gittiğimde dr 1 hafta önden gidiyor gelişimi iyi artık dogsa da sorun olmaz cigerleri gelişmiş dedi acılmaya baktı yoktu. Sancım da cıkmadı.
Yunusemreninannesi Duygusuz sen hangi dr gidiyodun sema hanimmi bende randovu aldim cuma gunune insallah gidicez
Duygusuz Yunusemreninannesi evet Sema hn a gidiyorum 1 1 bucuk aydır gidiyorum ona daha önce Figen hn a gidiyordum Bi sorun yasadık o yüzden Sema hn a gectim
Yunusemreninannesi Yunusemreninannesi bebeginin kilosu ne ladar bende bayadir hic dr gitmedim merak ediyorum benimki neladar acaba gittigimizde tam 34 hafta dolmus olcak Allahin izniyle
Merdumgiriz90 Acaba rutin gebelik kontrollerinde renkli ultrason cihazı ile bakılıyor mu? Bunun hakkında bilginiz varmı?