Yunusemreninannesi 2.dogumum ilki normaldi genital varis vardı kanamayı durduramadılar dikişlerde cok zorlandım bilseydim böyle oldugunu sezeryan yapardım seni demişti Dr um. Benim annem de 2.dogumunda kan kaybından vefat etti o yüzden cok korkuyorum. Bende Sema yılmaz a gidiyorum yarın kontrolüm var evet anlattım ona da normal dogumu bekliycez dedi konustu biraz rahatlattı ama yine de hep içimde korku var.