Minisannesi2904 Yunusemreninannesi ben zam gelmiştir diye sordum ama normal 1500 zorunlu sezeryan 1800 isteğe bağlı 4000 dediler covid testide ücretsizmiş oda içindeymiş hani artık bakalım umarım fırlamaz fiyatları
Duygusuz Yunusemreninannesi biz gecen hafta sorduk normal 1500 zorunlu sezeryan 2500 istege baglı 5000 covid testiyle birlikte
esraunes Yunusemreninannesi ben daha gecen hafta sordum normal dogum 1750 sezaryan 2050 artı 150 tl de covit parası alıyolarmiş muaneler bıle zamlanmiş 80 olmjs nst 40 olmuş
Yunusemreninannesi Minisannesi2904 bagcilar medilife dimi cok saolun ya 1300 du normal dogum 1500 cokta zam gelmemis o zmaan iyi bari
Duygusuz Minisannesi2904 siz nerden sordunuz acaba ya zorunlu sezeryan 2500 istege baglı covid le birlikte 5000 dediler bize gecen hafta
Minisannesi2904 Yunusemreninannesi ben binnur babacana gidiyorum yarın nst ye giricem 37 haftalık şu an 🙈 fiyatlar uçmaz inşallah ya bana öyle dediler siz kaç haftalıksınız
Yunusemreninannesi Minisannesi2904 2021 demi sordunuz acaba bizde 34cu haftadayiz sema yilmaza gidiyom bende persembe gunj gitmeyi dusunuyorum
Minisannesi2904 Yunusemreninannesi evet ek ücret 40 tl olmuş bizim iş yeri anlaşmalı 34 tl veriyorum ben muayene 69
Yunusemreninannesi Minisannesi2904 abimin hanimi orda yapti dogum 6 ay olduda ordan biliyorum ben ta catalcadan gelicem bide
Merdumgiriz90 Bu hastane de doğum süreci nasıl ilerliyor bir bilginiz varmı acaba? Yani duyduğum kadarıyla sancı odasına tek alınıp bask a gebeler ile beraber oluyor mussun ne kadar doğruluk payı var bilmiyorum.
Minisannesi2904 Merdumgiriz90 evet sancı odası gündüzleri bi kaç gebe oluyomuş bende öyle duydum ama çok kalabalık bi hastane doktorlar baya yoğun bizim doktor kontrolünde bize sıra gelene kdr doktor 2 kere doğurtup geliyo 😂bekle bekle insan helak oluyo ben halkalıdan gidiyorum oraya memnun olmasam gitmem valla doktorumu çok seviyorum🙈
Yunusemreninannesi Minisannesi2904 gelinimiz gece gitmis sancim olunca dogum haneye aldilar orda bekledim hic kimse yoktu dedi zaten ozel oldugu icin karisik olmaz diye dusunuyorum oda binnur hanimda yapmis dogum.sema hanimda cok iyi ama siz dogum yapinca yazarsaniz bende bilgi edinirim tam olarak
Yunusemreninannesi Valla abimin esi cok memlunde gece dr cagirdilar sadce ek ucret aliyor oda binnur hanimda yapti sanirim dur soriyim size doniyim
Minisannesi2904 Yunusemreninannesi ay inşallah bende gece giderim ya gündüz aşırı kalabalık 🥴🥴 kaç tl istiyolar acaba eşim dedi gecede gitsek kendi doktorumuzu çağıralım başkası olmasın ücretini hiç sormadım
Minisannesi2904 Yunusemreninannesi tabi yazarım sağ salim doğursaydım bi covid testi yapıyolarmış bide inşallah pozitif çıkmam ben 26. Haftamda covid oldum doktorum pozitifliğin uzun sürebilir demişti inşallah negatif olmuşumdur yoksa nerde doğurcam Allah bilir 😞
Minisannesi2904 Yunusemreninannesi ben 900 1000 falan bekliyodum valla Çok uygunmuş ben en iyisi anlaşayım gece gidiyim😂😂 gündüz çok kalabalık ya karışıklık olmasa bile ben panik olurum okdr hamilenin içinde 😬